Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Lohduttavaa kuulla....
...että Emend on jollain toiminut hyvin ja että sen on saanut sairaalasta eikä tarvinnut hankkia omaan piikkiin. Olin tänään syöpähoitajaani (HYKS) yhteydessä, oli pyynnötäni kysellyt lääkäriltä Aloxista, ei kuulemma ollut kuullut siitä koskaan mutta ei oikein ollut innostunutkaan siitä. Teki mieli kertoa herr,alle terveiset että saa sitten puolestani tulla hoidon jälkeen oksentelemaan ja makaamaan viikon sängyssä pienten lasten ympäröimänä.......mutta eihän se hoitajan vika ollut joten jätin sanomatta, pyysin häntä kuitenkin vielä vetoamaan lääkäriin jotta tämä oikeasti työstäisi Aloxi-vaihtoehtoa.Lohduttavaa toki kuulla että Emend+Kytril+Temesta-coctailillakin on saatu rohkaisevia tuloksia aikaan, siihen käsittääkseni minullakin on mahdollisuus.
Mutta kyllä nämä sytot väsyttää, iltapäivisin olen pitkän levon tarpeessa. En ymmärrä miten jotkut jaksavay vielä ikkunoita pestä ja laatikoita järjestellä...? No niin, lapsi kävi läväyttämässä kätensä näppiksille ja sai jotenkin yhden kappaleen tuhottua kokonaan ja nyt en enää muista mitä olin kirjoittanut, tämä pää joutais kyllä jo vaihtoon kesän lähetyessä. No niin, keskityttävä lapseen taas välillä.....
- Tehokkaat lääkkeet pahoinvointiin? Kytril ei riitä!Päivä kerrallaan
- Minun "reseptini"-miu-
- Re: Minun "reseptini"Päivä kerrallaan
- Re: Minun "reseptini"lillukka
- Emendin hinta?Päivä kerrallaan
- Re: Emendin hinta?-miu-
- Kaikki apu vastaan otetaanPäivä kerrallaan
- Re: Emendin hinta?Kettu79
- Lohduttavaa kuulla....Päivä kerrallaan
- Re: Lohduttavaa kuulla....lillukka