Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
uusi pahoinvointilääke
Heipä hei!Se uusi pahoinvointilääke on kauppanimeltään Aloxi (vaikuttava aine palonosetron). TYKSiin olivat saaneet kokeiluun ja ainakin minulla tepsi todella hyvin. Minulla myös oireet pahenivat kerta kerralta, samoin kuin Lillukalla. Nyt ei juuri muuta kuin, että kahvi ei ole vielä maistunut. Muuten olo ihan hyvä, syödä vaan pitää tosi usein. Sain myös kortisonia suoneen ja otin sitä myös suun kauttakin. Mös Metopramia otin, muuta eivät suositelleet. SeZofran zydis on siitä hyvä lääke, että se liukenee jo suussa. Mutta minulla ei kyllä auttanut se eikä Kytril. Kannattaa kysyä tehostusta pahoinvoinnin estoon, yrittävät varmasti auttaa.
Nyt on viikko sytosta ja olo kohenee päivä päivältä. Ihanaa, kun nyt saa aloittaa kuntoutumisen. Aurinkoisia ilmoja ja viikonlopuksi on etelään luvattu tosi lämmintä. Kesä tulee.. :)) Voimia kaikille!!
mimi
- Tehokkaat lääkkeet pahoinvointiin? Kytril ei riitä!Päivä kerrallaan
- Minun "reseptini"-miu-
- Re: Minun "reseptini"Päivä kerrallaan
- Re: Minun "reseptini"lillukka
- uusi pahoinvointilääkemimi
- Emendin hinta?Päivä kerrallaan
- Re: Emendin hinta?-miu-
- Kaikki apu vastaan otetaanPäivä kerrallaan
- Re: Emendin hinta?Kettu79
- Lohduttavaa kuulla....Päivä kerrallaan
- Re: Lohduttavaa kuulla....lillukka