Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kannataako hoidon pidentäminen?
Minulla leikattiin rintasyöpä marraskuussa 2013. Se oli duktaalinen syöpä ja gradus 1, mutta siitä löytyi myös HER2 postiivisuus. Imusolmukkeista ei löytynyt mitään, eli osapoistolla selvittiin.Nyt olen ymmällä, miten hoitoja kannataisi ajatella.
Ensin piti olla vain sädehoitoa 25 kertaa, mutta kun löytyi HER2 tulee myös sytostaatit. Eli Doksetakselix3 ja FECx3.
Tämän lisäksi on mahdollisuus osallistua tutkimukseen, jossa saan joko 9 viikkoa Trastutsumabia tai sitten samaa ainetta 42 viikkoa.
Minua pelottaa se, teenkö elimistölleni karhunpalveluksen, jos saan tuota lääkettä 42 viikkoa.
Nyt tutkimushoitaja oli sitä mieltä, että hoidot on minulle kovia, koska mitään etäpesäkkeitäkään ei löytynyt. Mahdollisesti tuo 9 viikon hoito jo olisi riittävä.
Onko kellään kokemuksia HER2:n hoidoista ja kokemusta olla myös tutkimuspotilaana. Onko kellään ennestään nivelrikkoa ja keinonivel? Miten teitä on hoidettu ? Kalkkia ? Entä valkosolut ja onko annettu automaattisesti neulas-hoitoa, ettet saisi invfektioita niin herkästi. Kaikki tieto tervetullutta !
- Kannataako hoidon pidentäminen?painava
- Re: Kannataako hoidon pidentäminen?Liila-Roosa
- Re: Kannataako hoidon pidentäminen?Liila-Roosa
- Re: Kannataako hoidon pidentäminen?taistelu-62
- Re: Kannataako hoidon pidentäminen? Minnalla
- Re: Kannataako hoidon pidentäminen? Liila-Roosa
- Re: Kannataako hoidon pidentäminen? Santruzka