Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naisten syövät miehen kannalta

Olin kirjoittanut paivakirjaani ennen leikkausta viime toukokuussa, etta "minulla on pelko rinnan menettamisesta, mutta pelkaan myos K:n (= ex-miesystava) menettamista. Han oli viela tukenani leikkauksen jalkeen ja alkoi sitten etaantya minusta. Pelkoni kavi toteen kolme viikkoa sitten, kun han ilmoitti, ettei halua enaa jatkaa seurustelua. Viimeiset kolmisen kuukautta puhuimme enimmakseen minun sairaudestani (tai mina puhuin ja han kuunteli) ja hanen uuden kodin remontistaan (asumme eri paikkakunnilla). Vaikka han vaitti, ettei sairaudellani ole mitaan tekemista eron kanssa, en ole siita aivan varma. Kaksi viikkoa tapaamisemme jalkeen minulla diagnosoitiin rintasyopa ja olen ollut koko seurustelumme ajan "kriisissa", joten han ei oppinut tuntemaan "oikeaa Kristaa".
Olkaa naistet onnellisia miestenne hiljaisesta tai vahemman hiljaisesta tuesta!!
Kristaemilia | 21.9.2011 klo 20:41:28