Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naisten syövät miehen kannalta

Hei Sini-likka, Kyllä Vaimoni on tietoinen näistä kirjoittelusta. Anteeksi jos olen pahoittanut mielesi. Saat olla varma etten näitä kirjoituksiani laita johki muulle palstalle. Hullu saa olla muttei tyhmä.Niin enhän minä mitenkään hädissäni ole "vaimolla vaan on syöpä"Tosta noin leikkaus eikä siinä muuta , niikuin ols parturissa käyny.Hienotunteisuudesta en tiedä , mielestäni en ole loukannut ketään.
Voi hyvänen aika , puolisoista , olenko minä asetellut jotain startti- nauhoja tähän keskusteluun , Asioita ei pidä yleistää. Olen kertonut näitä tuntoja omalla tavallani , en vertailemalla tai kilpailemalla millään tavalla. Joillekin riittää kun tietää sairastavansa , ei siitä muille tarvitse puhua , no se on ihan OK. Joillekin se puhuminen ja puhuminen tai kirjoittaminen on helpottava tekijä. Sääliä ei kaipaa kukaan.Kiitos keskusteluista. Tähän loppuu mun kommentoimiset , kun ne kerran loukkaa. Siirryn kynään ja vahakantiseen vihkoon.Näkemiin. Halataan.
Tellme | 22.9.2011 klo 02:20:20