Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naisten syövät miehen kannalta

Tellme: minä en todellakaan ymmärtänyt kommenttiasi! Minusta myös sinun kannanotoillesi olisi parempi aihapiiri "lähipiirissäni on syöpäsairas". Minun mieheni on mukana tässä prosessissa omalla hiljaisella tavallaan, hän on minulla aina mukana lääkärivastaanotoilla sekä hoidoissa, kuten oli myös tänään, kun oli ensimmäinen Docetaxel-hoito. Hän on mukana aina jo siitä yksinkertaisesta käytännön syystä, että minä en aja autoa. Pidän myös tarkeänä sitä, että toinen korvapari on myös kuulemassa mitä minulle kerrotaan. Mieheni on omalla tavallaan ehdottomasti paras tukijani, en odota hänen kommentoivan tätä asiaa millään palstalla. Tämä palsta on minun henkilökohtainen henkireikäni. Mutta,tosiaan meitä ihmisiä on erilaisia, ja jokainen meistä kokee tämän asian omalla tavallaan. Mielestäni tämän palstan tarkoitus ei ole kritisoida muita, vaan täällä voimme kertoa omista tunnoistamme ja saada parasta mahdollista vertaistukea.
Sini-likka | 21.9.2011 klo 14:50:36