Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintakystan merkit??
Haudoin mielessäni muutaman kuukauden epäilystä että rinnassa on jotain poikkeavaa. Tunnustelemalla olin tuntevinani patin. Rohkaisin itseni ja pyysin työterveyshoitajaa tunnustelemaan rintojani ja hän oli myös tuntevinaan jotain poikkeavaa ja lähetti lääkärille. Lääkäri ei tuntenut mitään poikkeavaa mutta laittoi samantien lähetteen mammoon ja ultraan. Mammografiassa ei havaittu mitään poikkeavaa mutta ultrassa röntgenlääkäri havaitsi jotain ei normaalia, varasi ajan biopsiaan ja kehotti pyytämään lähettäneeltä lääkäriltä lähetteen kirurgian polille joka tapauksessa, olisi tulos mikä tahansa. Biopsiassakaan ei löytynyt mitään vakavaa mutta siitä huolimatta halusivat leikata pois, ja samalla voisivat varmasti sulkea pois syöpäkasvaimen mahdollisuus. Leikkaus on nyt tehty pari viikkoa sitten, helpotuksekseni se oli sidekudoskasvain. Lääkäreiden kanta oli että leikataan pois koska ei sinne kuulu.Ensimmäisestä lääkärikäynnistä meni 3 viikkoa siihen kun olin jo leikkauspöydällä, nyt odottelen että haava paranee niin että pääsen taas takaisin töihin.
Kaikki eteni nopeasti, leikkausta odotellessani olin yhä asioinen etenemisvauhdista sekaisin enkä oikein osannut edes pelätä pahinta, tai toivoa parasta.
Toivotaan että sinäkin selviät säikähdyksellä, sellainenhan tälläinen aina ensin on, kunnes saadaan tuloksia ja tietoa. Pidetään peukkuja yhdessä!
- Rintakystan merkit??pensasmustikka
- Re: Rintakystan merkit??marjatta
- Re: Rintakystan merkit??pensasmustikka
- Re: Rintakystan merkit??Hempukka
- Re: Rintakystan merkit??tellu74
- Re: Rintakystan merkit??Meriheinä
- Re: Rintakystan merkit??kukkaveera
- Re: Rintakystan merkit??hanneloore
- Re: Rintakystan merkit??kevät-74