Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintakystan merkit??
Hei. Luin tänään kaikki keskustelussa olleet viestit fibro-
adenomasta ja viimeiseksi vistin jossa kerrotaan lääkärien luulleen ensin fibro- adenomaksi mutta joka osoittautuikin syöpäkasvaimeksi. Olen tosi kauhuissani tai oikeastaan lamautunut. Kävin tänään yksityisellä terveysklinikalla rintojen ultra- äänitutkimuksessa ja lääkäri sanoi ettei mitään hätää että näyttää fibro- adenomalta. Minulla on kummassakin rinnassa monta kyhmyä jotka ovat kokoajan kipeitä ja välillä särkevät öisin. Ne on ollut siellä noin 3-4 vuotta.
Mulla on nyt epäilys ettäonkin kyse syövästä jota olen epäillyt. Kävin viimekesänä mammografiassa, joka muuten sattui niin p...........sti että huusin kivusta. Päätin etten ikinä enää mene siihen tutkimukseen. Sanoivat sitten ettei mitään syöpään viittaavaa siinä tullut esille. Miksi sitten laittavat mammografiaan jos siitä ei selviä onko syöpä vai ei??? Ultra- äänilääkäri suositteli seuraavaksi paksuneulanäytteen ottoa. Mitä eroa on ohut- ja paksuneulanäytteillä, tietääkö kukaan??
Kirjoittakaa lisää
- Rintakystan merkit??pensasmustikka
- Re: Rintakystan merkit??marjatta
- Re: Rintakystan merkit??pensasmustikka
- Re: Rintakystan merkit??Hempukka
- Re: Rintakystan merkit??tellu74
- Re: Rintakystan merkit??Meriheinä
- Re: Rintakystan merkit??kukkaveera
- Re: Rintakystan merkit??hanneloore