Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintakystan merkit??

Suuret kiitokset kaikille vastauksista!! :=)

Minulle kävi nyt huono tuuri tuon gynekologin kanssa, kävin nimittäin jo hänen juttusillaan. Olipa harvinaisen kylmä ja välinpitämätön ihminen. Yleensä minun kokemukseni lääkäreistä ovat olleet voittopuolisen positiiviset, mutta nyt oli jotain muuta. Gyneä ei paljon pattini kiinnostanut, mutta ehkäisyasioista piti pitkän saarnan (kun käytämme kondomia, olemme käyttäneet n. 20 vuotta).

Mammografiaan lopulta gyne kuitenkin lähetti. Mammonkin sain hoidettua sitten paikallisen yksityisen klinikan kautta melkein saman tien. Sain juuri röntgenlääkärin lausunnon, jossa todettiin, ettei tuumoriin viittaavia muutoksia ole.

Nyt mietin tukka putkella, että pitäisikö kuitenkin mennä vielä omalla kustannuksella ultraan. Kun niin monella on vasta ultrassa näkynyt, mitä siellä kudoksessa oikein luuraa, kuten sinullakin, Meriheinä. Ehkä kuvittelen vain, mutta minusta tämä patti eroaa muista rintojen mökkylöistä, joita minulla kyllä on viljalti (mastopatiaa).

Paljonkohan se ultra maksaisi, varmaan satoja euroja, kun siitä ei ilman lähetettä saa edes Kelan osuutta pois?
pensasmustikka | 29.5.2006 klo 18:44:59