Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintakystan merkit??

Kiitos vastauksestasi, marjatta!
Hyvä, kun ravistelit! Nimittäin, joku toinenkin saattaa pitää pattia rinnassaan ja lukea tämän. Muuta ei voi sanoa kuin että idioottihan minä olen - näin jälkeenpäin ajatellen. Pää pensaaseen ja silleesti.

Minä olen nyt tässä monimutkaisessa työterveyskuviossa mukana eli työterveyslääkäri on nyt passittanut minut gynelle yksityiseen lääkärikeskukseen (työterv.asemalla ei ole erikoislääkäreitä), mutta sanoi jo heti, että kyllä mammografiat sun muut tulee ilman muuta, sillä ensikopeloinnilla ei voinut sulkea ikäviäkään vaihtoehtoja pois. Mutta hän ei saa minua lähettää, vaan lähettäjän pitää olla gyne.

Noh, työnantajani on tehnyt sopimuksen sellaisen lääkärikeskuksen kanssa, jossa ei ole röntgeniä. Eli gyne passittaa sitten minut eteenpäin, todennäköisesti paikalliseen yliopistolliseen keskussairaalaan, jonne on hirveät jonot (ja vielä kesälomat edessä).

Mietin tässä jo, että pistäisinkö eurot likoon ja menisin yksityiselle klinikalle kuvantamistutkimuksiin - kalliita ne mammot ja ultrat ja biopsiat kai kyllä ovat. Saisi tulokset kuitenkin nopeasti ja homman pyörimään eteenpäin, jos tulokset antavat viitteitä syövästä.

Gynekologille menen huomenna eli maanantaina.
Terkut pensasmustikalta ;-)
pensasmustikka | 28.5.2006 klo 09:39:34