Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?
Hei, itselläni on pelkkiä hyviä kokemksia " liimatissistä", kuppikokoni on B ja ympärys 75 joten ei hirveän isot. Ainoa mikä on hankalampaa verrattuna pussiin pistettävään, että aikaa menee enemmän asennuksessa, Siksi käytänkin liimattua vain erikoistilanteissa, se on vähän kuin juhlapuku minulle, silloin saan laittaa TAVALLISET LIIVIT JA KAUNIIT. Hikoilu ei ole irroittanut proteesiani kuin kerran kun olin pohjoisessa hiihtämässä, oli hiki ja kun kädet vielä työskenteli voimakkaasti, sekän ei kuitenkaan ollut muuten ongelma muuta kuin tunne, että nyt se tippuu, vaikka mihin sekään hyvien liivien sisältä putoaisi. Tälläiset kokemukset minulla.Me olemme kuitenkin jokainen erillaisia ja erilaiset mieltymykset, minulle ainakin annettiin ensin kokeiluajaksi, olisi saanut tietyn ajan kuluttua vaihtaa normaaliin proteesiin mikäli en olisi ollut tyytyväinen. Kysy saisitko sen kokeiluun vaihto mahdollisuudella. terv yksi tyytyväinen
- Re: Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?mieli mustana
- Re: Millaisia kokemuksia liimattavasta proteesista?maikkendaalia