Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: PUOLINAINEN

Hei!

Yleisvointiani sytojen aikana kuvaisin sanalla väsymys. Pieniä ongelmia suun limakalvoilla taxojen aikana ja niihin auttoi Bebanthen imeskelytabletit. Ekasta taxosta tuli myös vähän luustosärkyjä, joihin auttoi parhaiten Panacod. Onneksi niitä särkyjä ei myöhemmin tullut enää, sillä Panacod oli minulle liian tuhti lääke ja loput säryt hoidinkin sitten vaan buranalla. Cef-hoito lisäsi yleiskunnon laskua, mutta pelättyä pahoinvointia ei tullut, tällä kertaa kiitos Zofranin. Viimeisen Cefin jälkeen en niitä enää paljon käyttänytkään. Minulle on kaikkiaan migreenitaipumukseni ollut pahempi juttu kuin näiden hoitojen sivuoireet. Mielestäni selvisin ihan kohtuumukavasti sytoista, mutta silti toivon tietysti, ettei niihin enää tarvitse tutustua.

Luulen, että kainalon aluetta sädetetään, jos imusolmukkeista löytyy tautia. Minä saan nyt säteitä kainaloon ensin ja sitten poistetun rinnan alueelle. Eipä se hoito kestä kuin muutaman minuutin. Minulle sädehoito määrättiin, koska kasvaimeni oli iso (4 cm) ja sitten vielä se yksi sairastunut imusolmuke. Näissä käytännöissä on kyllä vähän eroja eri paikkakunnilla. Minua hoidetaan Keski-Suomen keskussairaalassa.

Hyvää jatkoa Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille!
t. Sipriina
Sipriina | 23.11.2007 klo 20:40:16