Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: PUOLINAINEN
Onneksi olkoon Kissa leikkauksesi on ohi ja olet päässyt kotihoitoon.Nyt voit rauhassa antaa leikkaushaavasi parantua ja kerätä uusia voimia.Minulla tuli eilen kaksi viikkoa leikkauksesta ja sain tikit pois haavastani (otin itse). Haava on parantunut hyvin ei ole erittänyt ,vähän on turvotusta , iltaisin enemmä kun rasittuu käsi päivän aikana.
Nestettä on pikkuisen kertynyt kainalon alle, mutta ei haitaksi joten en ole ainakaan vielä käynyt sitä otattamassa pois.
Särkylääkkeitä kun muistaa ottaa ainakin alkuun säännöllisesti niin kipukin pysyy poissa.Vaikka minulla on kyllä ajoittain jonkilaista viiltelevää hermosärkyä johon ei oikein särkylääkekään auta ,toivottavasti häviää ajallaan pois.
Ajoittain minunkin mielialani vaihtelee, varsinkin kun katsoo tuota puuttuvaa rintaa, mutta pitää ajatella että jospa tämä on väliaikainen olotila ja vaikkapa siinä joskus vielä olisi uusi rinta tilalla.
Nyt on kuitenkin keskityttävä paranemiseen ja tuleviin hoitoihin ,mitä sitten ovatkin. Joko sinä tiedät jatkohoitosi?Myös sinulle Kissa toivon paljon voimia ,eteempäin mennään eikä periksi anneta.
t.tuutikki-t
- PUOLINAINENtoukokuu6
- Re: PUOLINAINENrentukka
- Re: PUOLINAINENSipriina
- Re: PUOLINAINENtoukokuu6
- Re: PUOLINAINENtuutikki-t
- Re: PUOLINAINENKsantippa
- Re: PUOLINAINENKsantippa
- Re: PUOLINAINENKissa
- Re: PUOLINAINENtoukokuu6