Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: PUOLINAINEN
Hei Sipriina!Me saatamme törmätä toisiimme Keski-Suomen Keskussairaalassa. Minulla on sädehoidot meneillään. Sain perjantainan 9. annoksen!
Oletko ollut tyytyväinen Jyväskylässä saamaasi hoitoon? Minä olen ollut erittäin tyytyväinen. Olen aikalailla lääketiedekriittinen, vaikka itse olen luonnontieteellisen koulukunnan kasvatteja. En pidä tästä lääketieteen esineellistävä ihmisen lähestymistavasta vaan nyt olen yllättynyt saamastani hyvästä hoidosta Jyväskylässä. Mielestäni siellä on tiimityöskentely ollut onnistunutta ja olen saanut tuntea olevani sosiossomaattishenkinen (hih) subjekti. Hoitohenkilökunta on osoittanut kiinnostusta kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnistani. Säteistä ei ole toistaiseksi ollut mitään sivuvaikutuksia.
Hilpeän hetken sädesairaalassa sain perjantaina viettää, kun lääkäri tuli kertomaan, että TT-kuvista kävi ilmi, että toisesta munasarjasta on irronnut sterilisaatioklipsi. Eli saako tässä nyt 49-vuotias kolmen aikuistuvan pojan äiti ruveta vielä pelkäämään tulevansa raskaaksi. Tuskin, mutta kai se on teoreettisesti hetken ajan mahdollista, vaikka kuukautiseni jäivät pikkuhiljaa pois sytostaattien aikana. Eli kai tässä pitää nyt ihan varmuuden maksimoiseksi miettiä vielä ehkäisyä... Ottivat verikokeita varmistaakseen fertiliteettitilanteeni. Tietenkään sädehoitojen aikana ei pitäisi raskaaksi missään nimessä tulla.
- PUOLINAINENtoukokuu6
- Re: PUOLINAINENrentukka
- Re: PUOLINAINENSipriina
- Re: PUOLINAINENtoukokuu6
- Re: PUOLINAINENtuutikki-t
- Re: PUOLINAINENKsantippa
- Re: PUOLINAINENKsantippa
- Re: PUOLINAINENKissa
- Re: PUOLINAINENtoukokuu6
- Re: PUOLINAINENtuutikki-t