Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä
Hei, teretulemas tänne sivuille mutta todella ikävää että olet sairastunut tähän hitsin tautiin. Minulla on rintasyöpä ja hoitojen suhteen odottelen viimeistä CEF hoitoa, sen jälkeen vielä 25 kertaa sädettä. Pahoinvointiin on hyvät estolääkkeet, käytä niitä jos tuntuu kuvotusta. Ei noihin hoitoihin oikeastaan voi erityisemmin valmistautua ne menevät yleensä hyvin ja hoitajat osaavat asiansa. Lepää silloin kun tunnet voimien hiipuvan mutta minulle on ollut kyllä ulkoilu ja liikunta tärkeitä varsinkin pääkopalle tämän hoitorupeaman aikana. Olen viettänyt mahdollisimman normaalia elämää hoidoista huolimatta, käynyt ulkona syömässä jne. Kunhan vain muistaa huolehtia käsihygieniasta. Tulet saamaan sairaalasta tietoa mitä kaikkea sytot voivat aiheuttaa mutta vaikutukset ovat meillä kaikilla niin erilaiset. Tsemmpiä hoitoihin ja uskoa että kaikki menee hyvin. - Syysnainen- Munasarjasyöpäsipukka
- Re: MunasarjasyöpäSyysnainen
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: Munasarjasyöpäsipukka
- Re: MunasarjasyöpäSyysnainen
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: MunasarjasyöpäMagdalan Maria