Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä
Moi. Minulla oli / on munasarjasyöpä ja sain Carbotaxol / Paklitaxel myrkkyjä 4 kertaa.Tärkeää on ymmärtää, että pahoinvointi menee ohi. Minua väsytti 5 päivää hoidon jälkeen, eikä tehnyt mieli haistella tai maistella ruokaa. Pahoinvointia sinänsä ei ollut vaikken syönyt noita kalliita lääkkeitä. En pitänyt niiden aiheuttamasta ummetuksesta.
Lääkärit kuitenkin sanovat että niitä kannattaa syödä - tai edes noita lievempiä - ettei psyyke muutu niin, että sairaala oksettaa.
Se 10 päivää voi olla myös 7 - itse vältin juuri silloin ihmismassoja. Enkä sairastanut yhtään flunssaa. Sytostaattivierustoverini kävi töissä, ja hänelle tuli aina joitakin pöpöjä.
Hymyä huuleen vaan, mieti aina ihan koko ajan että huomenna on parempi olo. Eka päivä on yleensä muutenkin ihan ok, ja maanantai menee leppoisasti levätessä sairaalassa.
Tsemppiä!!
- Munasarjasyöpäsipukka
- Re: MunasarjasyöpäSyysnainen
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: Munasarjasyöpäsipukka
- Re: MunasarjasyöpäSyysnainen
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: Munasarjasyöpämno
- Re: MunasarjasyöpäMagdalan Maria