Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?
Minulla on 1997 leikattu munasarjasyöpä ja tilanteeni on se että olen kaikki nämä vuodet käynyt toistuvasti hoidoissa, välillä on ollut taukoja (5kk - 1,5v), mutta nyt taitaa tilanne alkaa olla se ettei hoidot enää pure toivotulla tavalla, joten taukoja ei taida olla odotettavissa. Joka tapauksessa voin kertoa että eri hoitovaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon ja kummasti niitä kestää. Täyttä elämää olen elänyt nämä 13,5 vuotta, nykyään ei tule kovin pahoja olojakaan, joten hoitojen välit yritän elää niin normaalisti kuin mahdollista. Olen matkustellut, aloittanut uusia harrastuksia ym. Työkyvyttömyyseläkkeelle jäin n. 5 vuoden päästä sairastumisestani ja olen nauttinut täysillä tästä vapaasta.Saattohoidosta sinun ei kannata vielä puhua ja hienoa että olet hyvässä kunnossa, kannattaa kuitenkin muistaa ettei vaadi itseltään liikaa vaan muistaa levätäkin.
Itselläni oli lapset 11 ja 15 vuotiaat kun sairastuin ja kyllä minullakin mielessä kävi etten näe lasteni kasvavan, mutta niin vaan ovat molemmat jo aikuisia.
Sinulla on vielä kaikki mahdollisuudet parantua kokonaankin, eikä etukäteen kannata murehtia sellaista mihin ei kuitenkaan itse pysty vaikuttamaan (tiedän toki ettei se ole helppoa). Tsemppiä sinulle hoitoihin, koita pitää lippu korkealla ja yritä elää sairaudesta huolimatta niin normaalisti kuin mahdollista.
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?Äkäinen Pikku Myy
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?Äkäinen Pikku Myy
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?toiveikas