Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?
Hei Tuskamuikkunen, kiitos tuhannesti vastauksestasi.Ajattelin tosiaan että kellään ei voi olla yhtä huonosti, vaikka järjen tasolla tiedän kuinka paljon syöpään sairastutaan ja etteihän kaikki voi parantua. Sinä olet selvinnyt jo puoli vuotta! Sinä olet kuitenkin vahva, koska kerroit että rankkoja päiviä on. Minulla ei vielä kokemusta fyysisesti rankoista päivistä, mutta henkisesti kyllä. Minä en uskalla suunnitella edes ensiviikkoa. Lohduttavaa oli myös tieto että rankkojen hoitojen välissä on siis hyviäkin päiviä. Itsellä se kauhu kuva että sitten rankat hoidot ja sitten vaan huononee ja huononee. Osaatko olla tyttösi kanssa ihan normaalisti, kun itselläni koko ajan se menettämisen tuska päälimmäisenä ettei oikein mikään suju normaalisti.Sitten se että pelkää koko ajan jotain "romahdusta" ja kuuntelee tuntemuksia.En ymmärrä kuinka lapsista luopumisen voi kestää? Onko se vaan siirrettävä pois ajatuksista? En myöskään kestä "nauti tästä päivästä" ajatusta, koska sehän kertoo ihan kuin minulla ei olisi huomista. Olen ymmärtänyt että syövän kanssa elämisessä on tärkeätä pystyä näkemään vähän ainakin eteenpäin. Tarinasi kertoo minulle ainakin sen että se on siis totta mitä ne lääkärit aina hokee: "keinoja on monia", että meillä on tulevaisuutta. Uskaltaisinpa minäkin alkaan suunitteleen jotakin. Etsitään sitä toivoa ehkä me sen löydämme.- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?Äkäinen Pikku Myy
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?Äkäinen Pikku Myy
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?riitta47