Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?
Kiitos ,kiitos vastauksesta, koska aloin jo vaipua masennuksen partaalle ettei kukaan edes vastaa. Lasten menettämisen tuskahan tässä on se pahin, mutta pitäisi löytää uskoa että on tulevaisuutta vaikkei tiedä kuinka paljon. Ja että vaikkei voida parantaa hoidot tosiaan voi antaa lisäaikaa.Nyt päivät menee ihan hukkaan pelätessä ja kun kaikki tapahtunut niin äkkiä ei voi ymmärtää että olen niin vakavasti sairas.Joka ilta ja aamu kun lapset lähtevät kouluun "hyvästelen" heidät, koska ajatus että kunto voi "romahtaa" minä päivänä hyvänsä on iskostunut päähäni. Miksi on niin vaikea ajatella että minä voin olla niitä jotka pääsee eteenpäin.Onko sinun sairastumisesta kuinka kauan? Minulle sanottiin että kirkassoluun heikommin puree sytostaatit, että revi siitä sitten uskoa.- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?Äkäinen Pikku Myy
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?riitta47
- Re: agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?Äkäinen Pikku Myy