Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: "Noviisi" ilmoittautuu
Moi,ja terkkuja lapista mökiltä! On siivottu ja laitettu paikkoja talven jäljilta. ihanaa kun ei ole mistään paha olo.
Ja tervetuloa porukkaan EllaM:lle, vaikka samalla tietysti pahoittelut sairaudestasi. Mä olen 44v, 2 lasta, gr. III, horm ja her neg, kokopoisto ja kainalo puhdas 0/24. Hoitona 1 x taxo ja 5 x cef, koska olinkin taxolle allerginen. 3. hoito ensi viikolla. kaikki on mennyt mukavasti, olosuhteet huomioiden ja pahimmat vaivat hoidoistakin ovat mulle vieraita. Tukka rupes lähtemään 2 vkoa ekasta sytosta ja sitten ajoin loputkin pois. Nyt se on lähtenyt selvästi kasvuun, vaikka harvaa onkin. Jäähattua en saanut, sillä onkologini sanoi, että se estää sytostaattien kulkemisen kaikkiin päänalueen soluihin. Toisaalta ystävättäreni sairasti rintasyövän 10 v sitten, piti jäähattua , säilytti hiuksensa ja porskuttaa edelleen :)
Voimia ja hoitokestävyyttä toivotteleepi
tella
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuSipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuKarhutar
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuLotteliini
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuSipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuKarhutar
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuMeriTuuli
- Re: "Noviisi" ilmoittautuutella
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuMeriTuuli