Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: "Noviisi" ilmoittautuu
Hei EllaM!Vastaan viestiisi, vaikka en voikaan vastata kysymyksiisi, koska omat sytostaattihoitoni alkavat vasta heinäkuussa. Olen lähes samanlainen "tapaus". Syöpä lobulaarinen, oikea rinta poistettu ja kainalo tyhjätty 6.6.07. Gradus 2, HER2- ja hormonipositiivinen. Minullakin neljä lasta, aikuisia jo kaikki, olen myös kolmen lapsen isoäiti. Tulen saamaan samat hoidot kuin sinäkin, mutta siis vasta heinäkuusta alkaen. Kävin eilen poistattamassa kertynyttä nestettä, käteni ei oikein vielä ole kunnossa ja kipuja ja kiristelyä olkavarressa. Kyllä minäkin olen liikkunut ulkona pumpulitissini kanssa ja se tuntuukin mukavan kevyeltä. Henkisesti voin kohtalaisen hyvin ja olen saanut paljon tukea perheeltä ja ystäviltä. Nyt pelkään vain sitä mahdollisuutta,että syöpä on ehtinyt levitä muuallekin kuin imusolmukkeisiin ja sen tiedon osdottaminen jonnekin heinäkuuhun saakka tuntuu raskaalta. Ihmeen nopeasti sinä olet edennyt sytostaattihoitoihin, kun nyt jo saat ensimmäisen. Ilmeisesti olet toipunut leikkauksesta ennätysnopeasti. Tehtiinkö sinulle muita levinneisyystutkimuksia? Ehkä se ei ole tarpeen, jos vain kahdesta imusolmukkeesta löytyi syöpää.
Saat kokeneemilta varmaan vastauksia kysymyksiisi ja ne kiinnostavat myös minua. Voimia ja jaksamista hoitoihin!
t. Sipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuSipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuKarhutar
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuLotteliini
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuSipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuKarhutar
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuMeriTuuli
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuMeriTuuli