Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Seksuaalisuus
Heivoi kun kuulostaa tutulta tuo kaikki teidän kirjoittama....itselläni hoidettu kasvain peräsuolesta syksyllä 07, hoitoina sytostaatit ja maksimiannokset säteitä, seurauksella että vaihdevuodet alkoivat heti. Minulla oli hoitojen alkaessa pieni vauva, tuolloin 2 kk ikäinen, ja tuntuu että nämä viimeiset kaksi vuotta on ollut sellaista myllerrystä ja tunteiden vuoristorataa, varmaankin oittain hormooneista ja osittain syövästä toipumisesta johtuen.
Toki olen äärettömän onnelline n ja kiitollinen, että tauti on pysynyt poissa ja olen lasten kanssa saanut jatkaa elämää, mutta suhteeni mieheeni on täydellisen lopussa suoraan sanottuna. Toisaalta suhteemme rakoili jo ennen syöpää joten eipä tämä yllätys ole ollut.
Olen syönyt yli vuoden Indivina hormoonikorvaushoitoa, mutta seksihaluni eivät ole lainkaan palautuneet, pänvastoinkoen kuten ketjun aloittaja, että onko minun vastentahtoisesti suostuttava seksiin liittoa kasassa pitääkseni vai voinko kieltäytyä kun en minkäänlaista halua tunne.
No, meidän liitto on muullakin tasolla niin huteralla pohjalla joten eroajatus tuntuu suurelta helpotukselta tällä hetkellä, mutta kyllä minä näitä asioita myös kovasti pohdin.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja tervettä sellaista!
- SeksuaalisuusGranulosa
- Re: Seksuaalisuustaistelukala
- Re: SeksuaalisuusPampu
- Re: Seksuaalisuuscry
- Re: SeksuaalisuusTellervo
- Re: SeksuaalisuusLenni
- Re: SeksuaalisuusCherry
- Re: SeksuaalisuusGranulosa
- Re: SeksuaalisuusCherry
- Re: Seksuaalisuuskesätuulahdus
- Re: Seksuaalisuuskultsikki
- Re: SeksuaalisuusTulevaisuus?