Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Seksuaalisuus
Kerronpa minäkin tilanteestani joka on hyvin paljon samanlainen kuin monella muulla. Femarilaisena halut ovat poissa, mutta toivon että tämä ei ole pysyvää. (Kyllä se varmaan on).Yritän kyllä ymmärtää miestänikin jonka tuntemukset ovat samanlaiset kuin ennenkin.Minä olen aina ollut rinnoistani hyvin herkkä ja nyt niihin ei saa koskeakaan ei edes siihen terveeseenkään. Menen ikäänkuin kipsiin jos niihin kosketaan, liekö pysyvää vai auttaako aika?
Onneksi ei miehenikään ole enää kolmekymppinen.
En nyt niin kauheasti itse kärsi tästä tilanteesta mies ehkä enemmän, mutta tyytyy tilanteeseen kun tällaisessa pitkäaikaisessa parisuhteesa on paljon muitakin tärkeitä asioita jotka pitävät yhdessä.Ja haluamme molemmat vanheta yhdessä vaikka sitten vain käsi kädessä.
Niin että erilaisia tilanteita ja tuntemuksia on näköjään meillä kaikilla ja on hyvä, että on tällainen palsta missä vaihtaa ajatuksia.
- SeksuaalisuusGranulosa
- Re: Seksuaalisuustaistelukala
- Re: SeksuaalisuusPampu
- Re: SeksuaalisuusTellervo
- Re: SeksuaalisuusLenni
- Re: SeksuaalisuusCherry
- Re: SeksuaalisuusGranulosa
- Re: SeksuaalisuusCherry
- Re: Seksuaalisuuskesätuulahdus
- Re: Seksuaalisuuskultsikki
- Re: SeksuaalisuusTulevaisuus?
- Re: Seksuaalisuuskultsikki