Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Seksuaalisuus

Kyllähän minä ymmärrän, että tämä sairastuminen on ollut molemmille kova pala ja tavallansa kriisin paikka..
Mieheni sanoo minulle päivittäin rakastavansa minua, halailee ja pitää lähellään, mutta mitään seksuaalista vastakaikua en saa.
Jos hyväilen häntä, hän ei kiinnostu, pyytää lopettamaan, kertoo olevansa väsynyt.. totta kait minä käännän tilanteen päässäni siten, ettei hän enää halua minua; että olen ruma hänen silmissään tai etten ole haluttava. Olen yrittänyt huumoria, hassuttelua, ärjymistä, huutamista, asian unohtamista.. ei tulosta.
Tältä pohjalta seksuaalinen itsetuntoni on nollissa enkä enää halua tehdä aloitetta. En tämän vuoksi näe tai koe itseäni seksuaalisena olentona millään tapaa. Ja koska itsetuntoni on nollissa tällä hetkellä, monet huomaamattomat kommentit loukkaavat minua (ehkä turhaankin)..
Ammattiauttajalle en häntä saa; en ole puhunut, mutta tiedän hänen kantansa.

Kyllä, yritän olla kiitollinen siitä, että olen hengissä ja (tällä hetkellä) terve, mutta seksuaalisuus on kuitenkin yksi elämän osa-alue. Ehkä tämän "ongelman" (joka ehkä on enemmän minun oma ongelmani) vatvominen on tehnyt ongelmasta isomman kuin se oikeasti onkaan.
En käytä mitään hormonaalista valmistetta, joten sinänsä tämän ei pitäisi johtua (omalta osaltani) siitäkään. Olemme kolmikymppisiä, joten seksielämän luulisi olevan aktiivisempaa.
Cherry | 28.2.2011 klo 12:26:29