Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syyllistetäänkö kohdunkaulan syöpään sairastunutta?
"...siis ei päde ainakaan minuun nuo sinun ajatukset".Ei nuo ole minun ajatuksiani, tutkin nimenomaan faktoja siitä mitä eri syöpiin sairastuneista todetaan. Toki on myös ihmisiä jotka sairastuvat keuhkosyöpään vaikka eivät tupakoineetkaan.
Enkä halua ketään syyllistää, mutta omista taustoistani ja kokemuksistani johtuen tulevat tällaiset syyllistämisajatukset mieleen. Tieto omasta tilanteestani on vasta äsken saatua ja olen melkein shokissa edelleen.
Minulla on kokemusta kyyläävistä uteliaista ja juoruilevista ihmisistä siinä missä luotettavista ystävistäkin. Katson tarkkaan kelle salaisuuteni kerron. Ihan hyvä asia jos olet saanut työpaikalla myötätuntoa ja ymmärrystä osaksesi. Sellainen suhtautuminen on todella tarpeen, en vain monenlaista kohtelua kokeneena jaksa uskoa että tällainen suhtautuminen olisi automaattista...
- Re: Sairauslomatodistuksestakesän lapsi
- Re: Syyllistetäänkö kohdunkaulan syöpään sairastunutta?GiaF