Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syyllistetäänkö kohdunkaulan syöpään sairastunutta?
Hei!Meitä on niin monenlaisia, ja jokaisella on myös oma tapa käsitellä näitä asioita. Jotkut puhuvat, toiset eivät, mutta tärkeintä on se, että jokainen saa tehdä niinkuin itse haluaa. Minua aikanaan melkein ahdisti, kun joka paikassa puhuttiin, että jossain vaiheessa kaikille tulee sellainen masennus-vaihe. Sitä puhuttiin mm. sopeutumisvalmennuskurssilla, mikä muutoin oli tosi hyvä kokemus. Sairastumisestani on nyt 14 vuotta, eikä minulle vielä ole tullut mitään masennus-kautta....Kuukausi sitten sain tämän rintasyövän, saa nähdä tuleeko tämän taudin aikana tai sen jälkeen tuollaisia tuntemuksia. Nyt kun olin leikkauksessa, sielläkin hoitaja sanoi, että se tulee...Minusta pitäisi kyllä kertoa sairastuneille, että sellainen voi tulla ja se on hyvin yleistä, mutta ei välttämätöntä.
t. Ellinoora
- Re: Sairauslomatodistuksestakesän lapsi
- Re: Syyllistetäänkö kohdunkaulan syöpään sairastunutta?ellinoora