Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidosta
Hei kaikille pitkästä aikaa...Ajattelin pitkästä aikaa kirjotella kuulumisia,kun olen ollut aika monta viikkoa pois linjoilta kokonaan...syystä että mulla on ollut jo pitkään tosi "hyvä" vaihe päällä ja arki on sujunut melkein kun ei tautia olis ollukkaan.Varmaan johtuu siitä että ollaan oltu miehen kanssa paljon reissussa eli pois niistä tutuista kotikuvioista...on saanut syöpäkin väistyä hetkeksi sivummalle!Tietty myös se nostaa mielialaa että viikon päästä olis sitten se viimenen CEF-hoito ja toivottavasti "tämä on sitten tässä"!!Ainut "huoli" on pieni lonkkakipu jonka tietenkin heti tulkitsee syövän etäpesäkkeeksi:/...no ensi viikolla pitää mainita lääkärissä.
Olen aloittamassa työtkin jo syyskuun alussa kun kuntoni on ollut niin hyvä koko sytöjen aikana,ja säteitähän mulle ei sitten tule ollenkaan.Toivottavasti ei nyt mitään takapakkia tule,aina kun pelotta vähän "hehkuttaa"näitä hyviä päiviä ajatellen että "kohtaa taas kolahtaa"!
No kuitenkin yritän aina toteuttaa ajatusta että päivä kerrallaan....ja se kyllä toimii jos sen osaa.Eli ennen olin kova murehtimaan turhiakain asioita edeltäkäsin,mutta tämä kokemus kyllä osoitti että se vie turhaan voimia.Kaikille voimia siihen hyvään arkeen ja kyllä niitä juhlan aiheitakin elämässä löytyy vaikka ajoittain vähän "sukelletaan":)
- Sädehoidostakevätmieli
- Re: SädehoidostaKarhutar
- Re: Sädehoidostamimi
- Re: Sädehoidostapikkumyy-41
- Re: SädehoidostaMeriTuuli
- Re: Sädehoidostakevätmieli
- Re: SädehoidostaKehäkukka
- Re: Sädehoidostatella
- Re: Sädehoidostakevätmieli