Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuulumisia

Hienoa Riitta, usko tulevaisuuteen tulee säilyttää. Kaikkihan näyttää hienolle ja kyllä sinä sitä mäkeä ylös työpaikallesi vielä nouset tuolla päättäväisyydellä.Kerää kaikessa rauhassa voimia saikulla ollen, se on juuri sinulle tarkoitettu ja sinun toipumiseesi. Huonoa omaatuntoa siitä ei pidä tuntea, vaikka vointisi on hyvä. Olen vasta tullut näille sivuille ja olen huomannut, että täällä on lukuisia hoitoalalla olevia, minä myös. Ja yllättävän moni on töissä hoitojen välillä. Tuo ratkaisu käväisi myös mielessäni heti diagnoosin kuultuani, mutta sitten päätin olla itsekäs ja ajatella toipumistani. Ja näin on kohdallani hyvä. Kun kaikki on ohi, mennään takaisin töihin ja täysillä voimilla neljä vuotta eläköitymiseen. Vaikka jouluun on vielä aikaa, niin sitäkin on jo kiva suunnitella, se on terapeuttista. Toivotan Sinulle kirkkaita syksyisiä päiviä ja uskoa tulevaisuuteen.
gugi53 | 25.8.2011 klo 19:03:55