Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuulumisia
Heippa Ritva! Kyllä minun mielestäni Sinun kannattaa ottaa ns. pelastusrengas hoitavien lääkärien sanoista ja ajatuksista ja niiden pohjalta luoda tulevaisuutta. Ei kukaan psykologi voi viedä meiltä uskoa tulevaisuuteen eikä haaveisiin. Pienistäkin positiivisista asioista saa valtavan määrän voimaa. Kukaan meistä ei tiedä tulevaisuutta eikä sitä, mitä huominen tuo tullessaan ja tosi hyvä näin. Yritä pysyä tässä päivässä älä huomista pelkää. Tuo on ihan selvä, kun kalenterisi on täynnä sairauden aiheuttamaa ohjelmaa, että alat kokea hoitoväsymystä. Sairauden unohtaminen ei varmaan onnistu tällaisessa tilanteessa. Mutta kaikkien tutkimusten ja hoitojen tarkoituksena on vain hyvä ja niitä tehdään Sinun parhaaksesi. Uskoa ei pidä menettää missään vaiheessa. Luota lääkäreihisi! Jos pissaa tulee hyvin, niin varmaan uudet rakennelmatkin toimivat hyvin. Älä vielä murehdi mahdollisia pissapusseja, toivotaan, että niitä ei tarvita. Etsi joka päivä yksi positiivinen asia ja nauti siitä, nukkumaan käydessäsi lue jotain mukavaa. Omassa tilanteessani olen huomannut, kuinka positiivisuus helpottaa olotilaa. Tänään sain viimeisen Taxon, sytostaatit ovat puolessa välissä ja sitä tietenkin juhlistettiin hyvällä aterialla ja valkoviinillä. Olen ollut aivan oireeton hoitojen ajan. Rauhallistra yöunta sinulle. >Kirjoitellaan.- Kuulumisiariitta47
- Re: Kuulumisiakultsikki
- Re: KuulumisiaKarhutar
- Re: Kuulumisiamayu
- Re: KuulumisiaUntuvikko
- Re: Kuulumisiagugi53
- Re: Kuulumisiacarpe diem!
- Re: Kuulumisiariitta47
- Re: Kuulumisiamayu
- Re: Kuulumisiatullis
- Re: Kuulumisiacarpe diem!
- Re: Kuulumisiagugi53
- Re: Kuulumisiatuike