Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuulumisia
Hei gugi ja kiitos toiveikkaasta vastauksestasi. olin juuri syöpäjärjestön elämässä eteenpäin kurssilla ajatuksena jos saisin sieltä uskallusta alkaan ajatteleen eteenpäin. Kuinkas kävi, kun kerron tarinaani näen kuinka kauhu leviää kasvoille. Kysymys etkö tosiaan voi tietää kuinka sinun käy? Ovatko he kaikki vielä shokissa vai mitä. Teki mieli sanoa että hei ette te kukaan voi tietää ( en sanonut). Psykologilta joka oli luennoimassa siellä kysyin, että saanko antaa näiden töihin meno ja joulu terveenä ajatusten tulla. Niin hän vastasi jotenkin kielteisesti että ei vielä niin isoja asioita. Tuli vaan taas sellainen tunne että olen siis niin paha tapaus että...Mutta jos lääkärini joka on tapaustani on hoitanut alusta asti ja leikkaava lääkäri joka on omin silmin nähnyt sisälleni molemmat eivät usko tt-kuvasta mitään uutta löytyvän eli levinneisyyttä, koska näin pitkälle olen päässyt ja merkkeri laskussa koko ajan. Ja molemmat sanovat että tilanne on hyvä. Niin koska minä saan alkaa suunnitteleen elämää eteenpäin? Nyt tunnistan itsessäni jo,pitkäaikaisen stressin aiheuttamia hoitoväsymys merkkejä, kun minullahan on joka viikko jotain tapahtumaa tämän taudin tiimoilta.Myrkkyjä 2x3 viikossa, verikokeita viikottain useitakin kertoja.Ensi maanantaina menen kuulemaan toimiiko minulle leikkauksessa rakennettu uusi virtsa systeemi eli kuinka munuaiset toimii. Siitäkin näen jo painajaisia että saan pissapussin takaisin.(Ja unissani se on kauhea musta jätesäkki, mitä raahaan perässäni).Pelkään tietysti kauheasti jos petyn enkä tiedä miten sieltä pääsen taas ylös, mutta voiko siihen varautua mitenkään. Tämä pelossa eläminen on vain niin kuluttavaa...- Kuulumisiariitta47
- Re: Kuulumisiakultsikki
- Re: KuulumisiaKarhutar
- Re: Kuulumisiamayu
- Re: KuulumisiaUntuvikko
- Re: Kuulumisiagugi53
- Re: Kuulumisiacarpe diem!
- Re: Kuulumisiariitta47
- Re: Kuulumisiamayu
- Re: Kuulumisiatullis
- Re: Kuulumisiacarpe diem!
- Re: Kuulumisiagugi53
- Re: Kuulumisiatuike