Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kolmas taxo takana
Hei,Onpa rohkaisevaa kuulla, ettei sinulle, Zoke, ole tullut CEF:stä tuon enempää oireita. Et siis ottanut lainkaan kortisoneja etkä juuri varsinaista pahoinvointilääkettäkään. Muistatko kuinka kauan eka CEF:n jälkeen kesti tuo etovuus ja väsymys? Minulla eka on maanantaina ja seuraavana viikonloppuna olisi menoa, mitenköhän selviän?
Minäkin olen jatkanut liikuntaa, ehkä jopa liikkunut määrällisesti enemmänkin kuin ennen tätä showta - kun on ollut aikaa - mutta rauhallisemmin. On oikeastaan ollut ihanaa kuunnella kunnolla itseään senkin suhteen, ihan luvan kanssa, eikä ole turhaan yrittänyt mitään rääkkejä, niinkuin ennen joskus tuli tehtyä. Ehkä tässä olisi viestiä meille eteenkinpäin, se itsensä kuuntelu.
Liikunnasta voi kyllä sanoa, että se tuntuu toimivan lääkkeen lailla myös sivuoireisiin, eikä pelkästään siten, että mieli virkistyy, vaan ihan oikeasti tuntuu, kuin olisi ottanut jonkun lääkkeen kun oireet häviävät, ainakin joksikin aikaa. Lähinnä juuri nuo taxosta ainakin minulle tulevat 3-5:nnen päivän uupumus ja tylsät fiilikset, samoin vatsaoireet helpottavat.
Nyt on vointi hyvä ja lähden pikku fillarilenkille aamu-usvaiseen syyskirpeyteen.
Ihanaa , aurinkoista päivää kaikille. Vielä mennään kortisonin voimalla tämä päivä...
- kolmas taxo takanateituri
- Re: kolmas taxo takanateituri
- Re: kolmas taxo takanaMaarit65
- Re: kolmas taxo takanapeppilotta
- Re: kolmas taxo takanaTulevaisuus?
- Re: kolmas taxo takanaMaarit65
- Re: kolmas taxo takanaAiluska
- Re: kolmas taxo takanamerike
- Re: kolmas taxo takanakultsikki