Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kolmas taxo takana
Hei, kiva kuulla, että miten tuoa cef.n sukulainen on vaikuttanut sinuun, merike. ja hyvä tuo vinkki, olen miettinyt kovasti että aloittaisiko täydellä arsenaalilla pahoinvointilääkkeitä, jolloin ei välttämättä tule tietämään, tulisiko pahoinvointia ollenkaan, vai kokeilisiko vähemmällä. Luulen, että otan ne kortisonit kuitnkin heti mukaan, niin inhottavia kuin ovatkin. mutta eihän se määrä ole niin iso kuin tässä taxossa, että ehkä ei sivuvaikutuksiakaan ole niin paljon. tuosta väsymyksestä muuten. tuntuu, että joka hoitokerta on vähän erilainen; viimeksi jaksoin ihan tosi hyvin, nyt ei tahdo millään toipua ja mm. väsymys on aika voimallista, ei tahtoisi välillä jaksaa jalkaa nostaa. tosin sitten hetkittäin jaksaa paremminkin. samoin vatsaoireita on nyt jopa enemmän kuin viime viikolla, mikä on uutta. myrkkyjähän ne ovat kaikki, kai se elimistökin alkaa pikkuhiljaa väsyä loppua kohti eikä jaksa aina niin reippaasti toipua. väsymystä uhmaten aion nyt hypätä pyörän selkään ja ajan vaikka vain pikkuisen lenkin. se voi auttaa, sen olen yllättävästi huomannut näinä kuukausina.tsemppiä, ja toivotaan että ensi viikko olisi sitten kaikille meille vähän niinkuin lomaviikko!- kolmas taxo takanateituri
- Re: kolmas taxo takanateituri
- Re: kolmas taxo takanaMaarit65
- Re: kolmas taxo takanapeppilotta
- Re: kolmas taxo takanaTulevaisuus?
- Re: kolmas taxo takanaMaarit65
- Re: kolmas taxo takanaAiluska
- Re: kolmas taxo takanamerike
- Re: kolmas taxo takanakultsikki