Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kolmas taxo takana

Hei,

olen teitä pikkusen edellä. Mulla oli toissa viikolla ensimmäinen CEF-hoito kolmen Taxon jälkeen. Tuntuvin vaikutus Taxosta oli makuaistin turtuminen 3-4 päiväksi. Hiukset leikkasin pois ennen toista Taxoa kun ensimmäiset alkoivat irrota. Nyt on semmoinen mukava pehmoinen "vauvantukka", ei olisi tarvinnut näköjään leikata koska vanha tukka kasvaa.. mutta olihan se mukava tämän kesän hellekeleillä.. =)

Ekan CEF:n jälkeen odotin mielenkiinnolla "mainostettua" pahoinvointia mutta ei sitä sitten onneksi tullut. Pientä etovaa oloa ja ehkä enemmän väsymystä oli havaittavissa. Yhtenä päivänä kokeilin Primperan-pahoinvoinnin estolääkettä (kun semmoinen paketti tuli hoitojen alussa ostettua) mutta en osaa sanoa oliko siitä apua vai ei, ehkä ei ollut tarpeeksi huono olo.. Kuvotusta enemmän tuntui olevan röyhtäilyä mutta johtuuko se sitten sytoista vai jostain ruoasta (omenaika)?

Sama juttu sairauden ajattelemisen kannalta, nyt kun hoidot olleet päällä jo hyvän aikaa, niin ei enää ajattele olevansa "kuolemansairas". Varmasti myös se vaikuttaa ajatteluun kun ollaan selvitty ilman pahempia sivuoireita? Mun ei ole tarvinnut juurikaan tinkiä aiemmista urheiluharrastuksista hoitojaksojen aikana. Se ero liikunnassa on, että en treenaa ihan täysillä.

Tsemppiä meille kaikille! Ennen kun vaan puhuttiin, että "päivä kerrallaan", niin nyt se on totisinta totta ja sen merkityksen ymmärtää..

Lähdenpä tästä kävelylenkille, kun on niin ihanan raikas syysilma. Ulkoilma tekee aina hyvää niin kropalle kun pääkopalle =)
Zoke | 31.8.2010 klo 11:51:53