Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kolmas taxo takana

Hei
ja kiitos teiturille rohkaisevassta viestistä. Me jatkamme niidenkin puolesta jotka jo hävisivät tämän taistelun, lämmin osanottoni sinulle mh ja kaikille muillekin jotka olette menettäneet rakkaanne tälle sairaudelle!

Itselläni on nyt 3 cef:ä takana. Torstaina sain 3 annoksen ja jotenkin on raskaampaa tämä toipuminen ku ed. kerroilla. Enemmän pahoinvointia, väsyttää eikä oikein jaksa mitään, liikkuminenkin tekee pahaa. Kaikki ne ruuat,jotka aikaisemmin maistuivat hoidon jälkeen, sekä juominenkin oksettaa jo pelkkä ajatuksin ..... Pelottaa vielä tulevat 3. tiputusta.

Nyt kun olen lukenut näitä viestejä, tunnen kuitenkin (kaikesta huolimatta) itseni onnekaaksi, elän vielä ja minulla tosiaankin on tämä päivä .... huomisestahan meistä ei oikeastaan kukaan tiedä, huominen koittaa meille jokaiselle jossain muodossa, joten yritämme elää tätä hetkeä vaikka se joskus vaikeaa onkin. Aamulla kun herää kaikki on hyvin siihen hetkeen asti, kun katsoo itseään peilisä ... olenko se todellakin minä, nyt tuntuu että vain nukkuessa olen onnellisin.... taisteluväsymys painaa täälläkin.

En tiedä mistä saan kipinän taas nousta ja jatkaa, mutta sinnikkäästi yritän ja lähden ulos haistelemaan syksyn tuloa. Vaikka lehdet tipuu ja tämä kesä häviää, minä en aio hävitä mihinkään .... aina tulee uusi kesä, jolloin toivottavasti voisin antaa kesätuulen tuivertaa hiuksissani.
Hyvää jatkoa kaikille ja taistellaan!
Ailuska | 7.9.2010 klo 13:11:16