Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tyrni65, miten menee?
Kiitos Sinulle kovasti kysymästä, tulin pitkästä aikaa sivuille tänään. Olen huomannut että minulle ei ehkä tee hyvää pyöriä tämän aiheen ympärillä liikaa, koska pelästyn kovasti kaikista näistä kauhugallerian kokemuksista ja jään niitä pyörittelemään mielessäni, masennun, usein muutun epätoivoisen pelokkaaksikin ja kaikki tuntuu luhistuvan päälle. Tieto on niin hajanaista ja ihmisten sairaudet niin erilaisia että tulee tehtyä paljon vääriä tulkintoja ja päätelmiä.Nyt on kolme CEF hoitoa takana ja tämä kolmas meni helpommin kuin kaksi ensimmäistä. Ilmeisesti koko lääkitystä on annosteltu minulle myös liian suurilla annostuksilla. Ilmoittamani paino oli suurempi kuin mihin leikkauksen jälkeen riuduin, eikä tietoa korjattu missään vaiheessa. Sain siis sellaiset hevoskuurit, että niukka naukka niistä kai hengissä selvisin. Nyt kolmannella kerralla määrää laskettiin 10% ja oireet olivat toki pahoinvoinnin osalta samat noin viikon, mutta sen jälkeen jo siedettävämmät. Olen jopa pystynyt itse laittamaan ruokaa, siivoamaan yms. tällä jaksolla. Painon putoaminen loppui, vaikka en sitä nousemaan ole saanutkaan. Avuksi tarvittiin läheinen joka neuvoi ja pakotti täsmäsyömiseen aikataulun mukaan, vaikka kuinka öklötti. Luulen että en olisi ilman sitä väliintuloa tässä.
Suurin pelkoni on tällä hetkellä tuo influenssaan sairastuminen. Jos ja kun se iskee, pelkään ettei mitään toivoa selviytymisestä tule olemaan. Samoin pelkään sitä että joku itselleni tärkeistä ja välttämättömistä läheisistä sairastuu. Miten ihmeessä siitä selviää jos näin käy. Kyllä ajoittain masentaaja tulee itkettyä kovasti, mutta fyysisesti parempivointiset päivät nostavat mielialan taas ylös. Nytkin on hyvä viikonvaihde edessä, toipumisen loppupätkä ennen neljättä tiputusta.
- Tyrni65, miten menee?Kristitty Lilja
- Re: Tyrni65, miten menee?Tyrni65
- Re: Tyrni65, miten menee?Karhutar
- Re: Tyrni65, miten menee?Karhutar
- Re: Tyrni65, miten menee?Kristitty Lilja
- Re: Tyrni65, miten menee?Kristitty Lilja