Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?
Hei ja kuten olet huomannut, niin samassa tilanteessa on ollut monet meistä. Itse sain kuulla kesällä 2012 sairastavan munasarjasyöpää ja muistan lääkärin sanat. "Nyt sitten erityisesti pitää alkaa elämään päivä kerrallaan." Lääkäri näki jo gynen tutkimuksissa tautini levinneen laajalle. Lääkäri ja hoitaja varasivat heti mulle ajan ammattiauttajan luona, jonka kanssa olen tuskaani voinut jakaa. Olen kertonut myös avoimesti tilanteeni miehelleni, lapsilleni sukulaisilleni. Olemme yhdessä itkeneet, rukoilleet ja toivoneet. Mie en pysytynyt olemaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mun maailma hajosi totaalisesti, mutta kyllä se vähitellen nyt on eheytynyt. Toivon sulle voimia, jaksamista, rakkautta ja voimahalauksia. Ehkä kuulostan kliseiseltä, mutta PUHUMINEN, itkeminen, toisille kertominen auttaa- Onko kukaan samassa tilanteessa?Cuskan Alec
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?marijamari
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Ninniliini
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Cuskan Alec
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?palsternakka
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?kuurankukkanen
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Tulevaisuus?
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?vitamiinit
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Syysleimu