Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liikuntaa..
Hei!Saitko puhuttua asiastasi lääkärille? Tiedän nimittäin tuon tunteen kun sanotaan, että näytät niin hyvälle ettei sussa voi olla mitään vikaa. Vaikea siinä on aloittaa "valittamaan" vaivoistaan ja ongelmistaan sen jälkeen.
Mulle nuo sanat lausuttiin viime syksynä terveystarkastuksessa mutta siitä huolimatta sain vikistyä, että mutta kun tuo mun selkä on hirveen kipeä.. Pääsin tutkimuksiin ja löytyihän se syy, lannerangassa kaksi nikamaväliä kuluneet sekä nikamansiirtymä 8mm mikä aiheuttaa hermojen purituksiin jäämisen. Jälkeenpäin terveydenhoitaja sanoi: Oho, ja mä en kuule uskonut kun sä sanoit, että sun selkä on kipee! Kannatti kumminkin avata suunsa vaikka se vaikeaa olikin kun heti kättelyssä terveeksi todettiin... Tosin tuo selkä jäi vähän tämän syövän jalkoihin ja onkin ollut tässä sytojen aikana väliin aika kiukkuinenkin, mutta pikkuhiljaa pitää alkaa kuntouttamaan ja jumppaamaan sitäkin paremmaksi.
Sulla on säteet käynnissä ja sanoit itse ajavasi sinne joka päivä. Varmasti raskasta näillä pimeyksillä ja keleillä. Etkö saisi lupaa huristella taksilla? Mä sain heti alussa luvan vuodeksi eteenpäin, matkaa mulla 82km suuntaansa. Enpä jaksaisi itse ajella vaikka ajamisesta tykkäänkin.
Jaksamista ja tsemppiä tuleville hoitoviikoille!
Terkuin,
- Liikuntaa..tuike
- Re: Liikuntaa..gugi53
- Re: Liikuntaa..Katjusmaaret
- Re: Liikuntaa..taistelu-62
- Re: Liikuntaa..Suski69
- Re: Liikuntaa..teppana
- Re: Liikuntaa..piamaaret
- Re: Liikuntaa..tullis
- Hiustenkasvumno
- Re: Liikuntaa..Syysnainen
- Re: Liikuntaa..Katjusmaaret