Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Liikuntaa..

Hei ilman liikuntaa en olisi jaksanut fyysisesti enkä henkisesti näinkään hyvin. Olen saanut kolme taxoa ja jokaisen tiputuksen jälkeen olen saanut nostettua kuntoni samalle tasolle kuin se oli ennen hoitojen aloitusta. Alussa olin epävarma miten yleensä uskaltaa liikkua noiden myrkkyjen jyllätessä kropassa. Lääkäri sanoi sen fraasin että oman tuntemuksen mukaan,muutamat kohtalotoverit taas varoittelevit rehkimästä liikaa mutta tein kuitenkin niinkuin itsestä tuntui, lisäsin tahtia pikkuhiljaa. Sauvakävelen joka päivä tunnin tai kaksi ja seuraan sykemittarista sykettä sillä tiputusten jälkeen se saattaa nousta todella korkeaksi ja silloin tulee hiljentää vauhtia. Rankempaan liikuntaan, juoksu ja zumba, palaan heti hoitojen jälkeen nyt on jo ikävä entistä "minua" niin paljon että tuolle hiton syövälle en kyllä anna harrastuksiani vaikka se paljon on vienytkin.
Kolme CEFiä edessä ja toivon että jaksan edelleen liikkua nuo väliviikot yhtä reippaasti. Olen yli viisikymppinen joten likkunta on tärkeätä myös vaihdevuosivaivojen selättämiseen ja painonhallintaan. Toivotan kaikille reipasta päivää - Vierivä kivi ei sammaloidu.
- Syysnainen
Syysnainen | 22.11.2011 klo 09:24:22