Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liikuntaa..
jep, cef on todella ihan erilainen, ainakin minulla. Eilen illalla oksensin kuitenkin huolimatta siitä megalääkityksestä Emend, Granisetron ja kortisoni sairaalassa ja kaksi Primperania vielä loppupäivän aikana. Tänään aloitin aamun Emendillä ja puoliltapäivin otin Primperanin. Olen saanut syötyä aamulla jugurtin ja siitä parin tunnin päästä pari voileipää. Ananasmehua olen juonut pari lasia, jos se auttaisi turvotukseen (tuntuu, että ratkean kohta). Kaikesta huolimatta parempi olo ehkä kuin ekan ceffin jälkeen. Ceffistä ei tullut nenäverenvuotoja kuten taxosta eikä sammasta suuhun. Jotain hyvääkin siis :o)Nyt vähän kuvottaa, enkä oikein tiedä onko nälkä vai ei. Mieli ei tekis syödä, mutta varmaan tarvis, koska se typötyhjä maha voi myös tehdä oksettavan olon.
Sitä viimeistä ceffiä odotan kyllä kuin kuuta nousevaa. 3+3 oli siis ohjelma täälläkin.
Päivänjatkoja täältä myös kaikille!
- Liikuntaa..tuike
- Re: Liikuntaa..gugi53
- Re: Liikuntaa..Katjusmaaret
- Re: Liikuntaa..taistelu-62
- Re: Liikuntaa..Suski69
- Re: Liikuntaa..teppana
- Re: Liikuntaa..piamaaret
- Re: Liikuntaa..tullis
- Hiustenkasvumno
- Re: Liikuntaa..Syysnainen
- Re: Liikuntaa..Katjusmaaret