Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Totaaliresektio + kainaloevakuaatio
Hei!!On todella ikävää, että aina uusia "syöpäläisiä" tulee. Mutta onneksi olette löytäneet palstan, koska täällä saa todella vertaistukea.
Minä olen jo rannalla eli ohi on 9 sytotiputusta ja 26 sädetystä. Tunnen itseni terveeksi ja unohdan jo koko syövän. Ehdin jo uuteen leikkaukseenkin eli vihdoinkin sain uuden lonkkanivelen edellisen sökön tilalle. Nyt köpöttelen sauvoilla ja nautin kivuttomasta tilasta. Tänään muotoilin jo kulmakarvat ja esiinnyin sukujuhlassa omassa lyhyessä luukissa. Eli niin se elämä palautuu rankkojen hoitojen jälkeen omiin uomiinsa.
Olemmehan kaikki tämän palstan naiset selviytyjiä.Paras neuvo uusille perässä tulijoille on: älä anna masennuksen ja itsesäälin voittaa sinua, sillä jokainen päivä on aina yksi päivä lähempänä rantaa.Se ranta siintäköön teidän silmissä, vaikka kuinka hoitoväsymys ym. yrittävät teitä nujertaa. Emme me todellakaan mitenkään jalostu tämän taudin seurauksena, mutta taatusti elämän vastoinkäymiset saavat ihan uuden näkökannan.
Minä otin hoidot eräänlaisena seikkailuina.Opettelin kuuntelemaan omaa kehoa.Vähitellen opin mikä on minulle hyväksi.
Toivon teille sydämestäni valoisia päiviä ja isot halaukset.
t.äityliini
ps. proteesin kanssakin voi tuntea itsensä ihan kelpo naiseksi:)))
- Re: Totaaliresektio + kainaloevakuaatioSitähän se oli
- Re: Totaaliresektio + kainaloevakuaatioäityliini