Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Totaaliresektio + kainaloevakuaatio

Muistan itse kuin eilisen päivän, kun kirurgi ilmoitti, että nuoren iän vuoksi koko rinta viedään. Itsekin olin yrittänyt uskotella itselleni, että osapoisto riittäisi. Noh, ainakaan siihen rintaan ei syöpää enää tule, mikä on tietenkin positiivista. Omasta leikkauksestani on nyt lähes vuosi aikaa ja hoidot ovat jo takana. Kyllä niistä selviää, kun menee päivä vain ja hetki kerrallansa. Ei kannata kovinkaan paljoa murehtia etukäteen. Sairaalassa on osaava henkilökunta, joka asioista murehtii. Nyt on hyvä aika keskittyä itseensä ja tehdä sellaisia asioita, joita haluaa tehdä. Kaikki muu saa odottaa. Tsemppiä leikkaukseen! Itselläni se ainakin oli nopea ja helppo ja toipuminen kesti vain hetken. Toki haavaa kannattaa varoa se 4 viikkoa, vaikka kaikki hienosti menisikin, mutta itse pelasin jo tennistä 5.viikolla leikkauksen jälkeen.
Myrps | 22.8.2008 klo 08:32:11