Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta Pirkanmaalta

Huomenta Helsingistä ja onnea Pirre!

Uutiset olivat siis kohdallasi hyvät! Se on hienoa. Sulla oli Pirre siis puhtaat imusolmukkeet leikkauksessa ja niitä on nyt seurattu jotenkin ennenkuin hoitoja määrätään? Miten?

Minulla on tänään klo 13 leikkauksen jälkeinen jälkitarkastus, jännittää ja on jännittänyt jo joitain päiviä aika paljon. Olen kyllä hyvin varman että hoidot tulee kaikilla mausteilla, kuten Pimpulalla (meidät on leikattu samana päivänä), mutta mitä löytyy, se silti jännittää.

Nyt on harmin aiheena kainalon leikkaushaava. Se mustui lauantaina ja nyt näyttää siltä että se vähän märkii. Koska lääkäri on tänään niin en eilen sitten lähtenyt sitä mihinkään näyttämään. Mustuminen (vain haavan keskiosa, pieni alue) ei minua vielä kamalasti huolestuttanut. Ja minulla on antibiottikuuri kuitenkin päällä.

Tulee sellainen tunne että olenko hoitanut haavaa huonosti, mutta eipä minulle juuri annettu hoito-ohjeita, sanottiin vaan että yöterveyssiteet on hyviä, kun imevät nestettä hyvin. Tämä siis tässä välissä, kun kävin näyttämässä haavaa kun sieltä alkoi vuotaa paljon sidekudosnestettä. Silloin määrättiin myös antibioottia, varmuuden vuoksi kai, koska haava ei ollut revennyt.

Harmittaa vaan kun kaipaan niin kovasti saunaa ja haluaisin viikon kuluttua jo töihin, mutta tuskin saan kumpaankaan lupaa jos haava ei ole kunnossa.

Mutta tärkeintä on tietenkin että se saadaan kuntoon. Ja myös tärkeää on se mitä kainalosta on löytynyt, nämä muut on vain oheissuruja.

Mahdollisimman hyvää alkavaa viikkoa kanssasiskoille!

thunder
thunder | 28.5.2007 klo 09:27:54