Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenta ja jatkohuomenet lounaisesta
Moi MeriTuuli ja kumppanit,täällä istutaan duunissa karvilo päässä. Mähän ajelutin pääni heti kun 2 viikkoa ekasta taxoterestä tuli täyteen ja tuppoja alkoi irrota. Nyt tätä nysää tukkaa on tyynyllä irronneena oikein kunnolla aamuisin, kun nukun pää paljaana. Joten lähtee siis loputkin. Mulla on huomenna toinen taxo, aamulla kävin labrassa ja illalla aloitan kortisonit. Joten se on menoa taas. Tässä on ollutkin niin pirun normaali ja hyvä olo jo toista viikkoa. Se on harmi, että MeriTuuli olet on saanut oireita taxosta tuolla tavalla, kun kuvailit. Mulle pahinta oli se suun kuivuminen ja makuaistin menetys. Viikolla olis paljon kaikkea ennalta sovittua, mutta saattaapi olla, että lepäilen kotosalla. Mulle nousi ekana viikonloppuna lämpöä, joten saas nähdä miten nyt käy. Oletko MeriTuuli huomannut jo kulmakarvojen harvenemista? Mulla harvenevat myös ne, ja samaa tekee alapäässä. Ei tarvitse bikinirajoja sheivailla...
Nyt täällä paistaa jo aurinko. Pitää käydä viemässä jotain lounasta kotiin miehelle, kun se on siellä kyynärsauvojensa kanssa ja jääkaappi huusi viikonlopun jäljiltä tyhjyyttään. Palaillaan!
t. tella
- Re: Huomenta Pirkanmaaltathunder
- Re: Huomenta PirkanmaaltaMeriTuuli
- Re: Huomenta ja jatkohuomenet lounaisestatella
- Re: Huomenta Pirkanmaaltathunder
- Re: Huomenta PirkanmaaltaPimpula
- jälkitarkastusterveisiäthunder
- Re: jälkitarkastusterveisiäthunder