Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Iloisella mielellä... harmaana päivänä tikit kainalossa !
Toukokuu6,Mukava kuulla, että olet hyvää vauhtia toipumassa leikkauksesta. Löytyikö sinun kainalon imusolmukkeista syöpää? Onko sinun leikatun käden liikeradat jo palautuneet entiselleen ?
Avonaisen haavan vuoksi olen joutunut jonkin verran välttämään jumppaa, joten vielä ei oma käteni liiku entiseen malliin. Saa nähdä tuleeko käden kanssa ongelmia.. Kun kysymyksessä on minun oikea käteni, jolla teen paljona remontti-ja puutarhahommia mökillä, niin pitää ensi kesänä huolellisesti suojata kättä haavoilta ym. ja toivon, että pääsen maalaamaan räystäslautoja, niin kuin olen suunnitellut. Tämän syövän myötä on joutunut miettimään monia asioita uudelleen ja hyväksymään monia tulevia muutoksia elämässä. Ehkä on ollut onni, että kaikki muutokset eivät tule samanaikaisesti, vaan niitä tippuu tielle harvakseltaan.
Kaikkea hyvää Sinulle,
t. Kissa
- Re: Iloisella mielellä... harmaana päivänä tikit kainalossa !Kissa
- harmaalla mielellätoukokuu6
- Re: harmaalla mielellätuutikki-t
- Re: harmaalla mielelläKarhutar
- Re: harmaalla mielelläEikuli
- Eikulitoukokuu6