Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Iloisella mielellä... harmaana päivänä tikit kainalossa !

Hei Kissa ja Toukokuu,
On mukava kuulla että myös teidän molempien leikkaushaava alkaa parantumaan,olette niin paljon joutunut kestämään ylimääräistä kipua.
Minulla leikkaushaava on parantunut hyvin , nyt olen kuitenkin huomannut että on ollut arempi muutaman päivän. Olen pitänyt sitä silikonista "tekotissiä" lähes päivittäin ja jotenkin tuntuu että se vähän "hautoo" tuota leikkaushaavaa,varsinkin jos pidän sitä lenkkeillessä ja iho hikoaa. Haava on ollut punaisempi ja aristava.
Ja kyllä se henkisesti ottaa joka kerta lujille kun sitä asentelet liivien sisään,en tiedä tottuuko siihen koskaan, kyllä sitä omaa rintaa kaipaa.
En ole vielä saanut sinne syöpälääkärille aikaa , mielellään jo hauluaisin tietää millaisia jatkohoitoja on tulossa.
Sitä niin haluaa katsoa jo tuonne kevääseen ja ajatella että jospa ne hoidot olisivat silloin ohitse.
On ilo lukea kuulumisianne, vaikka hoitoputki on vasta alussa niin on paljon helpompaa kun sen voi jakaa ja mennä eteempäin toisiamme tukien.
Olette ajatuksissani.
t.tuutikki-t

tuutikki-t | 30.12.2007 klo 15:52:24