Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Eikuli

Tervetuloa Eikuli! Hyvä kun löysit meidät! Minä olen roikkunut näillä linjoilla pari kuukautta, mastektomia tehtiin marraskuun puolivälissä.

Onkos Sinulle tehty aikaisemmin osapoisto vai ilmestyikö tauti uudestaan toiselle puolelle? Minulla kun on samanlainen ennuste: todennäköisesti tauti uusii, toiselle puolelle - ääk sanon myös minä! No - olen jo alustavasti kysynyt, että josko tehtäisiin sytojen ja säteitten jälkeen toisen rinnan poisto, vaikka siellä on vasta mastopatiamuutoksia.

Niistä virtapiireistä on kokemusta minullakin: liikaa on ollut. Senpä vuoksi tämä äkkipysäys on todella lamaannuttanut minut. Sanotaan, että kaikkeen tottuu. No, kaksi kuukautta kohta olen sitä ihmettä odottanut, mutta psyykkinen olo senkuin vain pahenee. *Kaipaa työtä!!! Kaipaa työyhteisöä!!! Kaipaa entistä elämää!!!* Yksi asia, mitä täällä palstalla ihmettelen on se, että miten ihmeessä toiset pystyvät suhtautumaan tähän tautiin niin rauhallisesti sekä hoitoihin ja tulevaisuuteen toiveikkaasti. Itse kun en ole vielä edes juuri alkuun päässyt niin jo luovuttamassa olen.

Mutta: elämä opettaa. Kirjoittelethan Eikuli kuulumisiasi. Meitä on täällä monta, jotka olemme samassa vaiheessa hoitoja.

terveisin toukokuu6.

P.S. Toivottelen voimia Sinulle!
toukokuu6 | 2.1.2008 klo 19:10:12