Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Iloisella mielellä... harmaana päivänä tikit kainalossa !

Tervehdys teille hyvät sisaret,

Imusolmukkeiden poistoleikkauksessa haavani tulehtui ja olen elänyt nyt lähes kolme viikkoa auki olevan haavan kanssa, joten olen iloinen, että tänään haava suljettiin kokonaan tikeillä. Lapsiani nauratti suuresti tahattomat kainalopierut, joita ilman virtaus haavan sisälle aiheutti,
minäkin jaksoin nauraa niille myös muutaman viikon, mutta jouluna alkoi jo ärsyttämään jatkuva kurnutus ja kudosnesteen valuminen vaatteille. Haavan parantuminen on minulle tärkeätä jo siksi, että ensimmäinen sytostaattihoitoni on varattu 14.1 alkavaksi, joten toivon haavan sitä ennen olevan OK.
Minua on pyydetty osallistumaan kansainväliseen Satunnaistettu faasi 111 (Yhteisvaikutus vai hoidon pitkä kesto) tutkimukseen, jossa Herceptin lääkettä tutkitaan kahdessa ryhmässä. Ryhmä A saa 6 x sytostaattia + 9 viikkoa Herceptinä ja ryhmä B saa 6 x sytostaattia +9+42 viikkoa Hreceptiniä. Saan tietää 3.1 kumpaan ryhmään minut on arvottu. Vähän jännittää hoitoihin osallistuminen, kun tiedän, että lääkkeellä on sivuvaikutuksia sydämeen, kun minulla on verenpainetauti ja ilman lääkitystä paineeni ovat luokkaa 130/250. Minulle kerrottiin, että sydämen toimintaa tullaan vielä seuraamaan jälkiseurannassa hoitojen loputtua.

Iloisella mielellä… harmaana päivänä tikit kainalossa !

t. Kissa
Kissa | 27.12.2007 klo 14:04:21