Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulansyöpä leikattu tammikuu-07
Tervehdys!Uusi viikko taas alkamassa ja juhannus tulossa, kyllä aika menee joutuin.
Niin, olen minä täällä kirjoitellut ja varmaan olet lukenutkin viestejäni, sillä täällä Nokiallahan minä asustelen, mieheni ja kahden kisun kanssa, joten olaan lähes naapureita.
Ihmettelin kisusi ikää, että onko todella jo niin iäkäs, vaikka kuvassa näytti niin nuorelta.
Kysyit, että sainko sellaisen kuvan, ettet olisi käynyt papa-
kokeessa, niin täytyy sanoa, että en missään nimessä.
Ihminen joka huolehtii itsestään noin hyvin ja on muutenkin liikunnallinen, niin varmaa pitää huolen itsestään ja muista.
Sekin, kun ajattelen, että jaksat vielä parantumisesi jälkeen olla täällä meidän kanssa, kertoo sinusta hyvin paljon ihmisenä
ja se, että olet antanut haasttattelun lehteen, niin olet rohkea, lämmin ja aidosti sydämellä tunteva.
Minä nyt odottelen ensimmäistä kontrollia, joka on 28-pvä tätä kuuta ja on kiva, kun tietää, että mitä toimenpiteitä tehdään.
Minähän sain ennen leikkausta neljä kertaa sisäisesti sädetystä ja ensimmäinen kerta tehtiin nukutuksessa, mutta loput kolme ilman, joka todella teki kipeää, ettei siinä itkemättä voinut maata.
Minun päänuppini on niin harva, etten nyt muista, että kerroitko, jätettiinkö sinulle munasarjat, kun olit vielä niin nuori?
Kun minulla poistettiin kaikki ja nyt podetaan hurjia vaihdevuosioireita, enkä saa edes estrogeeniä, kun syöpäni oli sitä tyyppiä. Huomaan, että muisti on alkanut huonontua, kun unohtelen jopa avaimiani, mitä en koskaan aikaisemmin ole tehnyt ja kaikkea muuta mitä en edes osannut kuvitella.
Tiedän, että moni varmaan voi ajatella minusta, että olen turhamainen, jos sanon, että minun naisellisuuteni on tällä hetkellä hukassa, kun tunnen olevani ihminen ilman sukupuolta. Tiedän, että moni ajattellee myös, että pitäisi olla kiitollinen, kun on selvinnyt hengissä ja niinhän minä olenkin, mutta, kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin haluaisin nauttia elämästä ja siitä että olen nainen, mutta nyt kun olen sellaisessa hormoonimyllerryksessä, että hikoilen yötä päivää, sydän lyö miten sattuu ja mieli on kokoajan maassa, itkettää vähän väliä, niin tuntuu vain, etten jaksa, kun ei tämä ole mukavaa enään miehellenikään.
Onneksi on tämä keskustelupalsta, joka kuitenkin antaa niin paljon, että sitä jaksaa vaikka päivän kerrallaan.
Tämä tais mennä ihan vuodatteluksi, vaikka ei niin pitänyt.
Minunhan piti kysyä sinulta kaikenlaista, mutta jotenkin tuntuu nyt vaikeelle, kun olet varmaan tullut monelle tutuksi lehtiartikkelin myötä ja tämä alue on kuitenkin niin herkkä ja hekilökohtainen. Varmaan ymmärrät mitä tarkoitan.
Nyt täytyis mennä ruoanlaittoon, kun vatsa alkaa jo kurnia.
Palataan... Syöppis!
- Re: kohdunkaulansyöpä leikattu tammikuu-07pikkumyy-41
- Re: kohdunkaulansyöpä leikattu tammikuu-07syöppis