Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulansyöpä leikattu tammikuu-07

Tervehdys Ellinoora ja tuhannet kiitokset kera kukkasten, että sain sinulta näin paljon tietoa. Mieheni lähti juuri ostamaan lehteä, joten toivotaan, että löytyy.
Ajattelin sinua ennen nukahtamistani, että kuinka nuorena sinä olit sairastunut ja niin pienet naperot vielä, että on sinulla varmasti ollut rankka-aika hengisesti ja fyyssisesti ja varmasti kaikilla läheisilläsi ja ystävillä. Nämä sairaudet, kun koskettaa aina kaikkia lähellä olevia.
Kyselit, että minkä ikäinen olen, niin nyt huhtikuun lopulla täytin 51-vuotta. Onneksi minulla on jo molemmat pojat omassa elämässään ja lastenlapsia on ihan omia neljä, vanhimman pojan vaimon myötä sain vielä kaksi ja ihan omiltahan hekin tuntuvat. Muistan hyvin sen, kun sain tiedon sairaudestani juuri ennen joulua ja, kun lääkäri kehotti kertomaan myös pojille, niin olin ihan järkyttynyt, että taas pilata heidän joulu, kun äitini, joka oli heille hyvin rakas, kuoli vuosi taaksepäin 28-pvä joulukuuta.

Nyt mieheni tulikin lehden kanssa, joten menen heti lukemaan ja kirjoittelen myöhemmin lisää.... Halauksin Syöppis!

syöppis | 17.6.2007 klo 12:43:58