Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulansyöpä leikattu tammikuu-07

Hei taas!

Piti vielä vastata, että voit laittaa minulle viestiä myös omaan sähköpostiini, eli nimen saat siitä lehdestä ja osoitteeni on muotoa etunimi.sukunimi@luukku.com Nimestä tietysti ä-pisteet pois. Jos tuntuu, että kaikkea ei täällä viitsi julkisesti kirjoitella. Minulle jätettiin toinen munasarja, ja se nostettiin sädehoitokentän yläpuolelle, toinen piti poistaa. Jossain vaiheessa se kuitenkin on saanut sädetystä, joko jo ennen leikkausta tai sitten sen jälkeen, eikä siinä ole minkäänlaista toimintaa. Olen käyttänyt siis jo 13 vuotta Estrogelia, eli minulla on se geelinä ja se on heppo käyttää, eikä lisää myöskään syöpäriskiä, kun minulta on kohtu poistettu eikä tarvitse keltarauhashormooniakaan sitten käyttää. Siitä Papa-kokoeesta vielä, minulla oli edellisestä kokeesta aikaa vain 1,5 vuotta, ja silloin se oli normaali, joten nopeastikin voi tauti edetä.
Hyvää juhannusta! t. Ellinoora
ellinoora | 19.6.2007 klo 14:30:52